L'OROSCOPO DE MERDA, L'OROSCOPO ANCONITANO CHE T'INZULTA
ARIETE: Stronzi de l'Ariete l'inizio de sta setimana ve vede decisi e motivati a rompe i cojoni più del zolito. In amore un par de corni in arivo.
Toro: Fraidi del Toro che ve pja un colpaccio. Se sentì el bisogno de da na scossa a la monotonia, pudrè provà un hobby nòvo, tipo sbecà le crucète giùl porto.
Gemèli: Pèzi de merda dei Gemèli, na setimana gonfia de roture de keazo sia in campo lavorativo ma sopratuto in amore dove el partner ve sfrantumerà i cojoni co gelosie improbabili
Cancro: Deficenti del Cancro, ultimamente sè un pò irequieti e inzolenti, liberevve e soghevve co qualche amigo.
Leò: Amici del Leò fevedantelculo. I vostri sforzi potrebero esse ripagati a inizio setimana, quando riuscirè a forzà un posto de bloco dei becchi.
Vergine: Amici de la Vergine ve deve pià fogo le rechie. L’inizio de sta setimana pudreste avè voja de tornà a studià ma ve paserà già da Venerdì.
Bilancia: Carisimi de la Bilancia che ve piasse na cagarèla a fischio. Pudrè trovavve de fronte a dele proposte de colaboraziò ma in realtà ve volene vende solo un contrato de luce e gas.
Scurpiò: Stronzi cagati a forza de lo Scurpiò un buon oroscopo a voi che solitamente se sfigati e bruti come un dispiacere. Questa setimana invece sarè fortunati, gioghè a l'enalotto nr 33 54 87 56 29 4
Sagitario: un bel vatafadantelculo ancora a voi amici del Sagitario. Dando na scosa a la vostra routine ve sentì de novo ispirati a fà de più, pecato che nun se boni a fa un cazo.
Caprigorno: amigo del Caprigorno possi arde. Sta setimana t'aiuta a liberà la creatività ed esplorà nove frontiere. Un viaggio a San Marino farà el caso tuo
Acquario: Sronzo de l' Acquario, Nei primi giorni de sta setimana sembra quasi che avè trovato na quadra. Cazate, sarè sempre gran roture de cojoni.
Pesci e Moscioli: Teste de cazo dei Pesci e Moscioli la leziò de sta setimana è che nun bisogna fasciasse la testa prima de rompesela, anche perchè le teste de cazo dure cuscì dificilmente se sbregane
Commenti
Posta un commento